Subject: Ed: Terviseohutuse hinnangu muutmise kohta (Inger Koolitus OÜ)
From: "Alli Alas" <[email-masked]>
To: Tiia Õispuu <[email-masked]>
Date: Thu, 14 Mar 2024 10:02:06 +0200

Tere,

Palun registreerida.

Lugupidamisega,

Alli Alas

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Ida regionaalosakond

59821740

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 12. märts 2024 12:20
Adressaat: Alli Alas <[email-masked]>
Teema: Re: Objekti vastavuse kontrollakt (Inger Koolitus OÜ)

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Nüüd plaan ka lisas.

Kontakt Jana Laanemets (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval T, 12. märts 2024 
kell 12:16:

Tere!

Saime eelmisel aastal Terviseametilt loa Tuleviku 4 ühe ruumi kasutamiseks. 
Nüüd soovime kasutusele võtta samas majas teise ruumi.

Saadan plaani, hetkel kasutame ruumi Rentnik 1, sellel kevadel soovime 
hakata kasutama ka ruumi Rentnik 2 ja võimalik, et edaspidi võtame 
kasutusele ka ruumi Rentnik 3.

Kuidas oleks kõige parem edasi tegutseda? Kas pean esitama uue loataotluse 
või saab olemasolevat luba muuta?

Kõik tingimused on samad, sh ka valgustus on selles ruumis sama nagu 
esimeses ruumis. Teenuste osutamises ka ei ole muutust plaanis, osutame 
tööalase rehabilitatsiooni teenust.

Lisandunud on üks kogemusnõustaja, tema tervisetõend on ka olemas.

Jana Laanemets

Inger koolitus OÜ

5294246